Servicepunt - Locatiemanager


De locatiemanager beheert het servicepunt en is verantwoordelijk voor de algehele gang van zaken. Op werkdagen is het servicepunt in de ochtend geopend. Hier kunnen de bewoners, logeerkamers reserveren, post afgeven, vuilniszakken en postzegels kopen enzovoort. Verder verleent de locatiemanager assistentie aan bewoners als dit nodig mocht zijn.

Technische dienst


De huismeester is dagelijks aanwezig. Twee maal per week zorgt hij ervoor dat het huisvuil aan het appartement wordt opgehaald. Eenmaal per maand kunt u ook uw oud papier en plastic op deze manier kwijt. Voor glas zijn in het souterrain glascontainers aanwezig. Hij kan voor u kleine klusjes uitvoeren. Grotere en gespecialiseerde klussen kunnen geregeld worden via de locatiemanager.

Huishoudelijke dienst


De huishoudelijke dienst verzorgt alle algemene ruimten in “Het Hooghe Oord”. Particuliere huishoudelijke hulp kan via de locatiemanager geregeld worden.

Logeerkamers


"Het Hooghe Oord" beschikt over 9 logeerkamers die u kunt huren voor uw gasten

Glazenwasser


Uw buitenramen welke niet aan een balkon gelegen zijn worden eenmaal per twee maanden door de glazenwasser onder handen genomen.

Maaltijdservice


Heeft u zelf geen zin in eten koken? Dagelijks worden zowel ‘s middags als ’s avonds maaltijden thuisbezorgd vanaf € 7,- per maaltijd. Onze locatiemanager regelt een en ander graag voor u..

Boodschappendienst


Indien nodig kunt uw boodschappen thuis laten bezorgen.

Persoonsalarmering


Via thuiszorgorganisatie Sevagram kunt u aangesloten worden op een 24 uurs centraal alarmeringssysteem met zorgopvolging.

Zorgbemiddeling


Zorgbemiddeling op aanvraag via de locatiemanager.

Gebruik algemene ruimten


Bewoners kunnen gebruik maken van alle algemene ruimten zoals de recreatiezaal, de bar, het biljart, de fietsenkelder e.d.